Panaszkezelés - B.B.C. Biztosításközvetítő Bróker Centrum Kft.

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Panaszkezelés


A B.B.C. Kft. célja, hogy Partnereink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal!
Szolgáltatásaink színvonalának folyamatos fejlesztéséhez és így Partnereink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden vélemény, mely tevékenységünkkel kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.


Amennyiben munkánkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse.


Szóban, személyesen
Társaságunk központi irodájában: 9025 Győr, Vámbéry Ármin utca 57.

Telefonon: 06-96-830-278

Faxon:  06-96-550-287

Elektronikus úton:
Panaszbejelentő űrlapunk kitöltésével, melyet a bbcbroker@bbcbroker.hu e-mail címre kérünk elküldeni!

Levélben:  9025 Győr, Vámbéry Ármin utca 57.

Letölthető panaszbejelentő nyomtatványok
Panaszát az alábbi panaszbejelentő lapok egyikét kitöltve tudja legegyszerűbben átadni nekünk a fentebb feltüntetett csatornák valamelyikén.


Tájékoztatók

A panaszügyintézés menetéről és tudnivalóiról a BBC Kft. ügyfél-panasz kezelési szabályzata ad Önnek kimerítő tájékoztatást: A BBC Kft. ügyfél-panasz kezelési szabályzata Hasznos fogyasztóvédelmi tanácsokat olvashat az MNB (PSZÁF jogutódja) alábbi oldalán: MNB fogyasztói oldalak

Fontos tudnivalók!

Tájékoztatjuk, hogy 2013. szeptember 26-án kihirdetésre került a Magyar Nemzeti Bankról (MNB) szóló törvény, amely összevonja a jegybankot és a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletét (PSZÁF), az utóbbi megszüntetésével.

Magyar Nemzeti Bank
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,
Telefonszám: 06-1-4899-100
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu.

A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
Telefonszám: 06-1-4899-100;
E-mail cím: pbt@mnb.hu.

 
 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz